Marketing mobilny może być bardzo onieśmielający dla kogoś, kto nigdy wcześniej tego nie robił.
Może łatwo doprowadzić do przeciążenia informacjami ze względu na wszystkie zasoby dostępne dla nowych marketerów. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci uporządkować wszystkie te informacje, abyś mógł skutecznie rozpocząć marketing.Podczas opracowywania mobilnej kampanii marketingowej ważne jest, aby upewnić się, że kampania działa na wszystkich dostępnych platformach. Jeśli Twoja reklama nie będzie działać, możesz stracić możliwość dotarcia do ważnego segmentu rynku! Przetestuj swoją mobilną kampanię reklamową na wszystkich popularnych urządzeniach.Śledź nawyki zakupowe klientów i korzystaj z tych wyników. Spersonalizuj swoje wiadomości dla klientów w oparciu o ich rzeczywiste nawyki, a przekonasz się, że ludzie będą bardziej zainteresowani Twoją firmą. Kiedy poświęcisz czas, aby sprawić, by dana osoba poczuła się ważna, znacznie łatwiej staną się powracającymi klientami.Ułatw klientowi rezygnację z Twoich wiadomości. Jeśli klient nie chce już otrzymywać wiadomości mobilnych od Twojej firmy, powinieneś mieć prosty kod, który może wysłać do Ciebie SMS-em, aby sam się usunąć. Posiadanie zbyt skomplikowanego procesu może sprawić, że ludzie usuną Twoją firmę ze swojego życia.Jednym z najlepszych sposobów na odniesienie sukcesu w marketingu mobilnym jest po prostu bycie odnoszącym sukcesy pracownikiem sieci społecznościowych. Zachęcanie ludzi do obserwowania linków do Twojego bloga lub witryny społecznościowej do witryny docelowej jest znacznie skuteczniejsze niż wysyłanie reklam i wiadomości e-mail do różnych osób, które nie są jeszcze Twoimi klientami.Poproś znajomych, aby przetestowali Twoją kampanię, zanim ją opublikujesz. Jeśli potrzebujesz bezstronnej opinii, możesz zatrudnić inne osoby do przetestowania Twojej kampanii.Nie używaj skrótów tekstowych w mobilnym przekazie marketingowym.
Chociaż komunikacja między osobami jest akceptowalna, wygląda to nieprofesjonalnie w przypadku firmy.
Unikaj także używania wielkich liter w wiadomości. Twoi konsumenci poczują się, jakby ktoś na nich krzyczał. Dopuszczalne jest jednak użycie w wezwaniu do działania wszystkich wersalików.To, gdzie znajdują się Twoi klienci, ma duży wpływ na sposób, w jaki kierujesz do nich marketing, więc pamiętaj, aby używać odpowiedniego kontekstu dla marketingu mobilnego. Jeśli Twoi klienci są poza domem w sobotnie popołudnie, czy naprawdę myślisz, że będziesz w stanie przekonać ich jakąkolwiek ofertą? Uświadom sobie, gdzie są i co robią, przynajmniej najlepiej, jak potrafisz.Jeśli projektujesz wiadomość mobilną, wykorzystaj kolejny takt, włączając coś podobnego do podstawowej kampanii marketingu internetowego. Zapewni to dystrybucję najlepszych materiałów do jak największej liczby osób na Twoim rynku. Nie ma powodu, aby rozdzielać swoje wysiłki.Spróbuj przeprowadzić test użyteczności przed faktycznym uruchomieniem mobilnej kampanii reklamowej, aby upewnić się, że wszystko przebiegnie bezproblemowo! Wyślij reklamę do małego kręgu testowego, aby uwzględnić siebie i zaufanych przyjaciół lub rodzinę. Poproś wszystkich o szczery wkład i zadaj sobie pytanie, czy podoba Ci się reklama i czy byś się nią przekonał!Ułatw jednemu odbiorcy Twojej reklamy marketingu mobilnego wysłanie jej i prawdopodobnie to zrobi! Przed dopracowaniem promocji upewnij się, że są one łatwe do przekazania innym, a nawet zawierają zachętę dla pierwotnego odbiorcy, aby to zrobić, a otrzymasz natychmiastowe wsparcie reklamowe!Mamy nadzieję, że te wskazówki dostarczyły Ci bardzo cennych informacji, a także umożliwiły uporządkowanie wszystkich myśli i informacji, które mogłeś już mieć na temat marketingu mobilnego. Jeśli zaczniesz marketing, pamiętaj o tych wskazówkach, aby pewnego dnia stać się odnoszącym sukcesy marketerem mobilnym.