• sob.. cze 25th, 2022

Portal handlowy

Sprzedajesz produkty lub usługi? Możemy o nich napisać!

Jakie są efekty wykonywania jogi twarzy?

ByRedakcja

maj 23, 2022

Joga twarzy może ujędrnić mięśnie, aby uzyskać jędrną, promienną skórę, warto zatem taką metodę ćwiczeń wypróbować i czerpać z nich korzyści.

Jeśli chcesz mieć młodszą i zdrowo wyglądającą skórę, codzienna praktyka jogi twarzy ujędrni policzki, zmniejszy widoczność zmarszczek mimicznych w okolicach oczu, czoła i ust. Nie musisz zatem decydować się na drogie i inwazyjne zabiegi odmładzające, ponieważ takie same efekty możesz uzyskać naturalnie, stosując jogę twarzy.

Ćwiczenia odmładzające i ujędrniające twarz

Joga twarzy jest to seria ćwiczeń, podczas których celowo rozluźniasz i napinasz mięśnie twarzy. Na twarzy mamy wiele delikatnych mięśni, które nieustannie pracują, kiedy zmieniamy mimikę swojej twarzy, dzięki nim mrużymy oczy, uśmiechamy się i wyrażamy emocje. Warto zatem regularnie ćwiczyć mięśnie twarzy, aby ujędrnić twarz i skórę, pozbyć się zmarszczek i uzyskać młodszy, wypoczęty wygląd. Podczas wykonywania jogi twarzy skupiasz się na określonych mięśniach, wzmacniając je, gdy izolujesz ruch.

Główną zaletą jogi twarzy jest jej wpływ na wygląd skóry, a mianowicie napinanie skóry i utrzymywanie jej jędrności. Stymulując przepływ krwi w twarzy oraz limfy, joga twarzy może pobudzić produkcję kolagenu oraz opóźnić pojawianie się drobnych linii i zmarszczek. Codzienne ćwiczenia mogą zmniejszyć oznaki starzenia się twarzy, z poprawą zwłaszcza w zakresie pełności policzków. Mimika i okazywanie emocji sprawiają, że twarz jest miejscem podatnym na drobne zmarszczki. Ale celowo napinając mięśnie twarzy, możesz poprawić krążenie krwi w skórze i faktycznie pomóc napiąć ten obszar.

Najlepiej jest wykonywać ćwiczenia joga twarzy dwa razy dziennie, rano i wieczorem po kilka minut. Cztery do pięciu różnych ćwiczeń po 30 sekund każde wystarczy, aby szybko zobaczyć efekty. Wszystko czego potrzebujesz to szybka rozgrzewka, a następnie możesz skupić się na konkretnych mięśniach i częściach twarzy, które chcesz ujędrnić. Początkujący mogą zacząć od napinania większych mięśni, a następnie przejść do delikatniejszych miejsc, takich jak okolice oczu i ust.