• wt.. gru 3rd, 2024

Podstawowe zasady skutecznego marketingu wideo

ByRedakcja

maj 25, 2020

Interesuje Cię marketing wideo, ale nie wiesz, od czego zacząć? Potrzebujesz tylko solidnych wskazówek, aby zacząć? Niezależnie od sytuacji, poniższy artykuł będzie bardzo pomocny.

Przeczytaj poniższy artykuł, a zauważysz poprawę swoich umiejętności marketingowych podczas korzystania z popularnych metod, takich jak multimedia czy blogowanie.Ludzie uwielbiają filmy instruktażowe, więc ważne jest, aby z nich korzystać, jeśli możesz. Prowadzenie ludzi, jak wykonać określone zadanie, z jasnymi i precyzyjnymi krokami, najprawdopodobniej zapewni Ci więcej widzów. Ludzie naprawdę doceniają to, że kroki są tak proste i łatwe, jak to tylko możliwe.Pomyśl o stworzeniu wirusowego wideo. Wirusowe filmy wideo to filmy udostępniane w serwisach społecznościowych i zyskujące na popularności. Bądź jednak ostrożny. Niektóre osoby w Internecie mogą przejrzeć próbę wirusowego wideo, co może zakończyć się niepowodzeniem. Bądź kreatywny i stwórz film, który ludzie będą chcieli oglądać. Humor jest zawsze plusem.Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to po prostu udostępnić swoje filmy. Zacznij robić kilka i zobacz, co przyciąga wzrok ludzi. Musisz dowiedzieć się, o jakim temacie wiesz najwięcej i wymyślić sposób, aby był interesujący. Ludzie chcą się bawić.Zabierz swój aparat na każde profesjonalne wydarzenie. Prawdopodobnie będzie okazja do przeprowadzenia wywiadów z innymi ekspertami i udokumentowania swoich doświadczeń. Co więcej, jeśli planujesz wygłosić publiczne przemówienie, będziesz chciał, aby ktoś cię nagrał.Osobisty kontakt z klientami można zbudować za pomocą marketingu wideo. Rzut oka w Twoim biurze da ludziom szansę zobaczenia, co tak naprawdę składa się na uzyskanie najlepszego możliwego produktu. Ludzie docenią intymne spojrzenie na Twój biznes.Twórz zachęcające do myślenia filmy. Podstawowe zasady skutecznego marketingu wideo

Bez względu na to, o czym jest Twój film, postaraj się, aby widzowie komunikowali się z Tobą w sprawie treści.

Można to łatwo zrobić, włączając komentarze do swoich filmów. Możesz spróbować poprosić ich o opinię na temat czegoś, o czym mówiłeś, lub zakończyć swoje filmy pytaniami, na które chcesz, aby odpowiedzieli na powiązane tematy.Jeśli tworzysz film o nowym produkcie, postaraj się, aby był prosty i krótki. Żaden widz nie obejrzy 10 czy 15 minutowego filmu o Twoim najnowszym produkcie. Jeśli chcą uzyskać więcej informacji, wymień swoje dane kontaktowe i przekaż im prezentację jeden na jednego. W przypadku filmów wideo postaraj się, aby były krótkie i rzeczowe.Obecność na YouTube jest konieczna, ale pomyśl o tym, by szukać dalej. Oni, Vimeo i inni mają reklamy, które mogą odwracać uwagę, a nawet konkurować z Twoimi filmami. Platformy wideo online mogą być dobrą inwestycją, która zapewnia lepszy wybór marki i całkowitą kontrolę nad kreatywnością. Brightcove i Bisontherun to obie możliwości.Dobrą wskazówką dotyczącą marketingu wideo jest zachowanie spójności z Twoimi filmami. Twoje umiejętności marketingowe nie ulegną poprawie, jeśli będziesz kręcić tylko dziwny film tu i tam. Dzięki konsekwentnemu przesyłaniu solidnych filmów Twoi klienci będą traktować Cię poważniej, a Twoje umiejętności marketingowe będą coraz lepsze.Spróbuj zrobić parodię, aby uzyskać liczbę wyświetleń swojego wideo marketingowego online. Naśladowanie popularnego filmu lub osoby za pomocą parodii będzie generować tysiące wyświetleń, zwłaszcza jeśli możesz skoordynować swój czas z wydarzeniami z prawdziwego życia. Wykorzystaj politykę i celebrytów lub naśladuj najpopularniejszą reklamę w telewizji i zobacz, jak szybko wystartuje Twój film!Marketing wideo to nie tylko marketingowiec. Wystarczy zapoznać się z niektórymi informacjami i wykorzystać je w swojej kampanii. Ogromna liczba internautów doskonale zna oglądanie filmów online. Powinieneś jak najszybciej zagłębić się w ten wschodzący rynek.