• śr.. maj 1st, 2024

W czym platforma sprzedażowa B2B może pomóc twojej firmie

ByRedakcja

maj 17, 2022

Internetowa platforma sprzedażowa B2B może pomóc firmom z różnych branż w dotarciu do większej liczby klientów.

Twoi potencjalni klienci niekoniecznie muszą znajdować się na twoich istniejących rynkach, warto zatem za pośrednictwem platformy B2B docierać również do klientów zagranicznych. Dzięki platformie sprzedażowej B2B firmy mogą łatwo mierzyć i oceniać kampanie marketingowe, efektywność sprzedaży, asortyment produktów, obroty magazynowe i zaangażowanie klientów.

W czym platforma sprzedażowa B2B może pomóc twojej firmie

Zwiększ widoczność swojej firmy online z platformą handlową B2B

Ponieważ internetowy portal sprzedaży B2B nie będzie polegał na dostępności twojego zespołu sprzedaży, cyfrowy kanał sprzedaży może być dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Sprzedaż online eliminuje wyzwanie, jakie często stwarzają różnice czasowe podczas realizacji zamówienia. Oznacza to, że handel elektroniczny B2B sprawia, że obsługa szerszego rynku międzynarodowego jest dla firm łatwiejsza niż kiedykolwiek.

Witryna e-commerce B2B ze stronami katalogu dostępnymi publicznie to potężne narzędzie do dotarcia do nowych klientów. Obecnie konsumenci nie tylko wolą robić zakupy online, ale będą tego wymagać od firm działających w różnych branżach. Można w ten sposób łatwo i szybko porównać produkty i znaleźć najlepsze ceny, producenci i dystrybutorzy mogą wykorzystać wygodne wyszukiwarki, aby znaleźć produkt czy usługę. Platforma e-commerce B2B nie tylko pomaga dotrzeć do nowych klientów, ale także umożliwia łatwe wdrożenie zautomatyzowanego programu rekomendacji sprzedaży krzyżowej i dodatkowej. Dzięki temu możesz zwiększyć sprzedaż, oferując klientom odpowiednie sugestie w witrynie i zachęcając ich do zakupu powiązanych przedmiotów lub o większej liczbie funkcji.

Na stronie https://merxu.com/ znajdziesz platformę e-commerce B2B, która zapewnia twojej firmie obecność i widoczność w Internecie, dając ci w ten sposób kontrolę nad swoją marką. Dzięki temu możesz promować, rozwijać i wzmacniać swoją markę zarówno lokalnie, jak i na rynku zagranicznym. Dobrze zaprojektowana platforma e-commerce ze strony dostarcza właściwe informacje klientom, ułatwiając w ten sposób proces składania zamówienia.