• pt.. kwi 19th, 2024

Katalog dostosowany do Twoich potrzeb!

ByRedakcja

paź 3, 2022

Coraz częściej jest tak, że ogranicza nas tylko wyobraźnia, zarówno w projekcie graficznym jak i wykonaniu.

Patrząc na trendy w drukarniach wprowadzają one liczne uszlachetnienia do produktów, gdzie w katalogach w szczególności jest to laminowana okładka – mat, błysk, soft touch i wybiórczy lakier UV. Katalog nie jest więc już nudnym produktem bo jak dodatkowo zmienimy standardowy format A4 na ciekawszy, na przykład kwadratowy 21x21cm zupełnie zmienia się odbiór i oblicze produktu.

Katalog dostosowany do Twoich potrzeb!

Czy nie jest tak, że chętniej sięgamy po coś co jest nietypowe?

Wyobraźmy sobie sytuację czysto hipotetyczną – odwiedza nas niezapowiedziany klient, jesteśmy firmą produkcyjną z branży budowlanej, zależy nam na tym kontakcie więc podejmujemy rozmowę, rozmowę w oparciu o materiały z pełną i spójną identyfikacją wizualną. Kładziemy na stół katalog, który częściowo spełnia zadanie prezentacji firmy, a częściowo prezentacji produktów. Omawiając kolejne strony katalogu rozmowa kształtuje się zgodnie z oczekiwaniami, nic nie zostało pominięte, a ostatnia strona przeznaczona na notatki jest strzałem w dziesiątkę! Podajemy długopis z grawerem logo, klient notuje co najważniejsze. Na koniec wręczamy torbę bawełnianą z nadrukowanym logo, w środku mały słodki upominek pod postacią krówek reklamowych, klient uzupełnia torbę wcześniej otrzymanym katalogiem i długopisem. Wychodzi zadowolony, pełen wiedzy i z myślą, że wróci z rozpoczęciem współpracy bo dobrze został przyjęty i się nim zaopiekowano.

Wyżej opisana historia jest czysto hipotetyczna, ale pokazująca jak kilka prostych gadżetów i druków firmowych buduje pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy. Warto więc inwestować w materiały reklamowe codziennego użytku, które mają potęgować sprzedaż i dobre wrażenie. Wyposażenie handlowca czy stanowisko sekretariatu tylko w kilka prostych narzędzi może na początku będzie kosztownym przedsięwzięciem, bo jak wiadomo małych ilości nie warto zamawiać, przy personalizowanych gadżetach im większa zamówiona ilość tym taniej kształtuje się cena jednostkowa. Inwestycja w postaci kontaktów i zamówień zwróci się zapewne szybko. Dbajmy o dobry wizerunek naszych firm.